søndag 26. september 2010

Europa-Park

Europa-park var virkelig noe for seg selv. En idyllisk park for alle og enhver.
Siden vi ikke begynte på skolen før halv 2 på dagen, så var det veldig godt å sove lenge. Og straffen for å sove lenge ble at jeg ikke fikk sove natt til torsdag, når vi skulle reise til Europa-park. Opp halv 7 og ta trikken til skolen for så å ta buss 1 time. Men lite søvn spilte ingen rolle for kroppen var full av forventninger og spenning!

Denne fornøyelsesparken var noe helt annet enn Tusenfryd i Norge. Vi kjørte karuseller, tømmersklier av alle varianter og sukkerspinn atpåtill. Den var gigantisk med alle attraksjoner du kunne tenke deg. Den var delt inn i ulike land som hadde ulike typer karuseller og oppfinnelser, som skulle minne om det enkte landet. Og til tross for min høydeskrekk og misnøye for ting som gikk fort rundt så må jeg si at jeg ble overrasket over hva jeg kastet meg med på. Vi var en liten gruppe på 7stk som gikk samlet hele dagen. Gruppen bestod av lærinnen vår, Collin fra Skottland, Nadeza fra Russland, Sohye fra Sør-Korea og Marita, Anders og jeg. Vi hadde det kjempe gøy sammen i godt vær.

Absolutt noe som ikke går i glemmeboken.

Martin Dorph


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar