søndag 26. september 2010

Takker for flotte uker på skolen, og ønsker jobb hverdagen VELKOMMEN.

Da var det over med språkskole og diplomet er mottatt. Har hatt en spennende og morsom tid på skolebenken. Kjente at det var litt godt å sitte der igjen for å lære.
Men skolen er ikke helt ferdig alikevell, så ingen grunn til å slå seg ned, for det er fortsatt mye igjen å lære både i elektrikerfaget og ikke minst det tyske språk.

I morgen braker deg løs med første arbeidsdag i Schillinger Elektro. Jeg skal møte opp 08:00 for en gjennomgåelse av hvordan opplegget blir i forhold til teamet jeg skal jobbe med. Om ikke nok med det, så begynner jeg på EL-skolen i morgen også. Det er nettbasert opplæring der jeg skal opp til eksamen til våren for å bli godkjent slik at jeg kan ta fagprøven. Det er en utfordring i seg selv.

Men det nytter ikke sitte her og skrive når jeg har en viktig dag i morgen. God natt!

Martin Dorph



Guttaboys! Angel, Collin, Henry og meg
kjempe gjeng
Simone. Lærinnen min fra kurs A2
Elena, Lærinnen min fra A1

2 kommentarer:

  1. Ikke glem å blogge da, Martin! :)

    SvarSlett
  2. Nei, det er jammen viktig, der har Tonje helt rett! Ellers: Flotte bloggsider!

    Hilsen Pål

    SvarSlett