mandag 13. september 2010

Wohlbefinden

Torsdag var det bowling for fulle fem. Vi kastet oss med på Stamstich, som er sammenkomst på torsdager for elever på skolen. Vi spilte 3 runder bowling med høy konkuransefaktor. Dem selger små kjegleshots med vodka. Og hver gang en/ei fikk en strike så ble den enkelte påspandert en shot. Utrolig gøy! Fredag var  det FEIERLING BIERGARTEN igjen..Beste pilsen jeg har drukket. Der møtte vi Andreas fra skolen og 15 Italienere som kom sammen med Enrico og Enrico fra BBQ. Kjempe stemning. Allsang!
På Lørdag ble det mye søvn og lite utnyttelse av finværet. Halv 9  kveldstid møtte vi Silke fra BBQ som ville spille Bowling med oss. Kjempe bra stemning, med mat og Ganter bier. Etter bowlingen reiste vi på nattklubb/disco midt på LA. Sykt stort og vill stemning. Dem spilte til og med Madcon fra Norge.

For ikke å glemme språkskolen så er det kjempe spennende. Lærer mye nytt hver dag. Jeg er nå på A2 og kommer nok til å holde meg på det nivået til jeg begynner å jobbe.


På Søndag Reiste jeg og gutta jeg bor med på fotballbanen og spilte mot noen italienere. Fikk fart på beina og trimmet litt. Deretter møtte jeg Anders og Tonje som hadde vært på spasertur, for litt EIS på en italiensk isbar. Kvelden endte med en bra film i leiligheten til Anders.

I dag, Mandag startet styrketreningen igjen. Jeg fikk kastet med meg Anders også. Vi fant oss godt til rette på Fitness Gym Freiburg! Kjempe senter med hyggelige folk. Men nå er det på tide å finne sengen. Skal på intervju med sjefen for det Tyske firmaet jeg skal jobbe for i morgen. Wish me good luck.

Martin Dorph



















































































Silke i full sving
































Anders i full sving

































STRIKE!

































1 kommentar:

  1. Bra Martin! Det ser ut til at dere koser dere verre. Blir spennende å høre fra jobben etterhvert

    Hilsen Pål

    SvarSlett